Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Αναγκαία η κινητοποίηση των νέων!

Είμαι ένας από τους χιλιάδες φοιτητές αυτής της χώρας και δυστυχώς ένας από τους 
ελάχιστους που θεωρούν πως μακροπρόθεσμα θα ασκήσουν το επάγγελμα που έχουν σπουδάσει.Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Αναμφίβολα οφείλω να λάβω υπόψιν μου την ισχύουσα κατάσταση της Ελλάδος.Είμαι οπαδός του ρεαλισμού αλλά όχι του πεσσιμισμού.
Διανύουμε μία από τις πιο δυσχερείς περιόδους των τελευταίων ετών.Η ανεργία των νέων σχεδόν έχει ξεπεράσει το 50% και ένα επίσης μεγάλο ποσοστό των φοιτητών και όχι μόνο μεταναστεύει αενάως ευελπιστώντας σε ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον...


Ένα σημαντικό ρόλο σε όλες αυτές τις ενέργειες κατέχουν τα ΜΜΕ όπου προπαγανδίζουν καθημερινά για τα υψηλά ποσοστά ανεργίας και το ελπιδοφόρο μέλλον που θα έχουν οι νέοι στο εξωτερικό.
Ποιές επιπλέον αιτίες συνετέλεσαν στο να πραγματωθούν οι παραπάνω απόρροιες;Ελάχιστοι νέοι διεκδικούν πραγματικά ό,τι τους ανήκει.Οι περισσότεροι επαναπαύονται με το γεγονός πως <<τόσοι έχουν μείνει άνεργοι αυτούς θα προσλάβουν?>>
Σκοπός μας οφείλει να γίνει η σύλλεξη πτυχίων που αναντίρρητα θα μας δώσουν περισσότερες ευκαιρίες και προσόντα αλλά και η απόπειρα να γίνουμε καλοί με αυτό που θα ασχοληθούμε.Σίγουρα χρειάζεται υπομονή και μόχθος μέχρι την επίτευξη του στόχου αλλά αξίζει τον κόπο..Ουκ ολίγοι εξάλλου ξεκίνησαν να εργάζονται με διάφορα επαγγέλματα για επιβίωση μέχρι την τελική απασχόληση με αυτό που σπούδασαν.Δεν δυνάμεθα εξάλλου αμέσως μετά την αποφοίτηση από το πανεπιστήμιο να εργαστούμε απευθείας!
Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν αψεγάδιαστο στη δουλειά του που να μην εργάζεται.
Ας ξεκινήσουμε όλοι να δομούμε όσο το δυνατόν πιο γερά θεμέλια για το μέλλον μας.Όταν ο πεσσιμισμός μετατραπεί σε αισιοδοξία και ελπίδα,η φυγοπονία σε φιλοπονία αλλά και η ετεροκατεύθυνση σε προσωπική επιλογή τότε μόνο θα υπάρχει ένα καρποφόρο αποτέλεσμα!
Δεν ανέχομαι από κανέναν να μου στερεί το δικαίωμα για εργασία ούτε να με εξαναγκάζει εμμέσως να μεταναστεύσω.Γιατί να ζώ πάντα μέσα στην ανασφάλεια?Γιατί να πρέπει να φύγω στο εξωτερικό για να δουλέψω?Γιατί να καθορίζουν άλλοι το μέλλον μου?Γιατί να μην μπορούν να εκτιμηθούν τα προσόντα μου?Διεκδικώ ό,τι μου ανήκει τη σωστή στιγμή πάντα,που έχω τη δυνατότητα να το αποκτήσω.
Αν λοιπόν άλλοι προσπαθούν να κατευθύνουν το μέλλον μου εγώ δεν θα το επιτρέψω γιατί οδηγός της δικής μου ζωής είμαι μόνο εγώ και κανείς άλλος.
Οφείλουμε όλοι εμείς οι νέοι να παραμείνουμε στη χώρα μας και να την βελτιώσουμε βελτιώνοντας πρώτα τους ευατούς μας!Ας προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε την υπομονή μας και να σκεφθούμε πως οι ικανοί άνθρωποι δημιουργούν μία σωστή χώρα.Τι θα απογίνει λοιπόν η Ελλάδα χωρίς πεπαιδευμένους ανθρώπους?
Ποιον δρόμο λοιπόν θα επιλέξεις;Της νωθρότητας ή της εγρήγορσης?


Ευχαριστούμε τον φίλο μας Πυθαγόρα Ελευθεριάδη για το όμορφο άρθρο που μας παραχώρησε.

12 σχόλια:

  1. Πολυ ρεαλιστικο αρθρο. Νομιζω πως θα αποτελεσει την αφορρμηση για την επαγρυπνηση των νεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σπανιο ενας νεος να εχει αυτες τις αποψεις....το φιλολογικο σου ταλεντο ειναι εμφανες...συνεχισε να γραφεις....<>να τον προτιματε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα είναι ένα άρθρο απόλυτα βασισμένο στο σήμερα!Θα μπορούσα να πω ότι αντιπροσωπεύει μεγάλη μερίδα των νέων!Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νομιζω πως το αρθρο κρατα τις ισορροπιες μεταξυ του ρεαλισμου και του οπτιμικισμου...χρειαζομαστε ενθαρρυνση στις ημερας μας...συγχαρητηρια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητηρια για το αρ8ρο,ειναι πολυ καλο !!! Η προσπαθεια και η κινητοποιηση αποτελουν δυο πολυ καλα εφοδια για να εξοπλισουν εναν αν8ρωπο και ιδιαιτερα εναν νεο.Υπαρχουν ομως φορες που τα πραγματα δεν ερχονται ετσι οπως τα υπολογιζεις.Σε καθε περιπτωση ομως πιστευω πως οποιος αξιζει,ανταμοιβεται !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. yperoxo arthro synexise na grafeis giati exeis talento perimenoume k alla arthra sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραιο φιλε Pithagoras Elefteriadis μεγαλο ταλεντο στο να γραφεις αρθρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άξιζαν οι ώρες που περνούσες καλοκαιριάτικα μέσα στο σπίτι σου. Εύγε και μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. nomizw pws ligoi einai oi eyaisthtopoiimenoi neoi..., mhn ton afhsete xwris monimi synergasia...nomizw tha sas fanei xrisimos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο άρθρο Πυθαγόρα! Σύντομο και περιεκτικό! Συνέχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. pote tha grapseis to epomeno giati exw trelathei?syntaktes nomizw pws prepei na grafei synexeia se esas einai apisteytos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή